ORGANIZACJA ŚLUBU
Organizacja ślubu jest bardzo ważna, zatem warto zadbać o odpowiednie elementy i dodatki. Jak zorganizować wesele krok po kroku? W tym pomocny będzie planer ślubny, który zawiera niezwykłe porady, miejsce na notatki, zaznaczanie istotnych kwestii. Jeżeli jesteś zwolenniczką samodzielnego tworzenia notatek, to koniecznie musisz zaopatrzyć się w personalizowany notatnik. Aby dokumenty związane ze ślubem, takie jak umowy z usługodawcami nie zaginęły, wówczas do tego warto wybrać teczki ślubne!
Organizacja ślubu jest bardzo ważna, zatem warto zadbać o odpowiednie elementy i dodatki. Jak zorganizować wesele krok po kroku? W tym pomocny będzie planer ślubny, który zawiera niezwykłe porady, miejsce na notatki, zaznaczanie istotnych kwestii. Jeżeli jesteś zwolenniczką samodzielnego tworzenia notatek, to koniecznie musisz zaopatrzyć się w personalizowany notatnik. Aby dokumenty związane ze ślubem, takie jak umowy z usługodawcami nie zaginęły, wówczas do tego warto wybrać teczki ślubne!
Więcej

ORGANIZACJA ŚLUBU W tej kategorii nie ma produktów.

Organizacja ślubu – najdrobniejsze detale pod kontrolą

Organizacja ślubu to jedno z poważniejszych wyzwań w życiu młodych ludzi. Są jednak sposoby, aby przebiegła perfekcyjnie – i to w najdrobniejszych detalach! Profesjonalnego wedding plannera mogą zastąpić planery, notatniki i teczki ślubne. Dzięki nim ślub i wesele można zaplanować krok po kroku, uwzględniając kolejność załatwiania spraw i najważniejsze terminy. Personalizowane niezbędniki Młodej Pary poprowadzą za rękę aż do szczęśliwego finału – złożenia przysięgi małżeńskiej w kościele, w urzędzie stanu cywilnego lub w plenerze. Jest w nich miejsce na osobiste notatki i zapiski, kalendarz ślubny, dokumenty oraz umowy z usługodawcami z branży ślubnej.

Wszystkie personalizowane akcesoria do zapisywania i przechowywania znajdą zastosowanie, gdy ślub i wesele organizowane są samodzielnie, podobnie jak wtedy, kiedy formalności organizacyjne są po stronie wedding plannera, bądź agencji ślubnej. Notatki, zapiski i dokumenty pozostają we właściwym miejscu posegregowane i uporządkowane. W tym drugim przypadku posłużą jako pomoce, które umożliwiają kontrolowanie poszczególnych kroków, czy jakości wykonanych usług. To niezbędne gadżety Państwa Młodych, bez których organizacja ślubu byłaby trudniejszym wyzwaniem i misją bez szansy na powodzenie. A nie o to przecież chodzi!

Organizacja ślubu – planery ślubne, notatniki ślubne i teczki ślubne

Co przydaje się podczas planowania ceremonii zaślubin i przyjęcia weselnego? Planery ślubne, notatniki ślubne i teczki ślubne. Jakie są między nimi różnice, kiedy się je wykorzystuje i co mają ze sobą wspólnego? Planery mają wewnątrz kalendarz oraz kartki z uzupełnionymi wstępnie etapami obowiązków do zrealizowania przed ślubem i miejscami wykropkowanymi na własne adnotacje, dane kontaktowe zleceniobiorców, czy uwagi. Notatniki zawierają puste kartki w kratkę, ale bez wytycznych. Teczki ślubne to najlepsze segregatory na dokumenty, akty i umowy z firmami zatrudnionymi do pomocy w organizacji ślubu. Planery i notatniki przydają się w początkowym momencie planowania czynności, a teczki w końcowym etapie.

Okładki personalizowane i multifunkcjonalność są tym, co łączy planery, notatniki i teczki. Niezbędniki Młodej Pary mają zewnątrzną personalzację w postaci imion, inicjałów i daty ślubu, a w tle inspirowane naturą przepiękne grafiki nawiązujące do symboliki ślubnej i weselnej, bądź motywu przewodniego wesela. Walory estetyczne uzupełniają ozdobne, fantazyjne czcionki napisów personalizowanych, przypominające odręczne pismo. O wartości wnętrza decydują różne funkcje pełnione przez planery, notatniki i teczki. Przypominanie, notowanie, segregowanie, porządkowanie, gromadzenie i uzupełnianie to tylko niektóre z możliwości zastosowania narzędzi ślubnych.

Organizacja ślubu z tematem przewodnim

Jednym z pierwszych kroków w organizacji ślubu i wesela jest wybór wiodącej kolorystyki oraz motywu przewodniego wesela. Ma to na celu zachowanie estetyki, a także spójności wizualnej wystroju sali weselnej. Jakie mogą być kolory i wzory na planerach, notatnikach lub teczkach? Wśród propozycji znalazły się kolekcje gotowych dekoracji ślubnych, jak również grafiki odzwierciedlające atrybuty Pary Młodej w tradycyjnej i modernistycznej odsłonie. Są to kwiaty, kształty, figury, kompozycje roślinne, szkice, czy pop arty. Już na pierwszy rzut oka wiadomo, że segregatory są własnością nowożeńców planujących swój wymarzony dzień.

Jakie mogą być przykładowe motywy na okładce wyjątkowych niezbędników? Wśród propozycji znalazły się: Special Day, Aksamitne Złoto, Pure Harmony, Lawenda, Story of Us, True Love, Wedding Dress, Marsala, Sweet Peony, Flower Power, Różowa Akwarela, Geometric Dream, Obrączki, Vintage, Elegancja, Ona i On, Queen&King, Słoneczna Cytryna, Białe Kwiaty, Only Love, Rustic Pampas, All You Need Is Love, Świeży Eukaliptus, Delikatne Lilie, Botanica, Flora, Barwy Jesieni, Magiczna, Coś Niebieskiego, Fuksjowy Jaskier,  Greenery, Srebrna Koronka, Klasyczne Srebro, Lawenda, LiMarte, Słoneczniki, Młoda Para, Miesiąc Miodowy, Podróż Poślubna, Boho Wedding oraz Granatowa.